5. marraskuuta 2013

Miun pitäs olla lukemassa

Yleensä kun elämä ottaa takapakkia, niin ottaa blogikin. Yleensä myös kun elämä painaa kaasua kovaa (joskus liiankin kovaa), blogi painaa jarrua vastapainoksi. Kultaista keskitietä etsiessä :-D

Miun elämä on erilaista kun puoli vuotta ennen. Vietän melkein koko aikani yksin, aika häviää tuuleen ihan naurettavan nopeasti. Tänäänkin pääsin koulusta jo klo 12, kirpparikierroksen jälkeen olin kotona klo 15. Nyt kello on melkein yhdeksän, enkä tiedä minne viimeset kuusi tuntia hävis. Miulla on tosi ristiriitainen olo, sillä on tällä hetkellä niin paljon huolia mutta samalla myös niin paljon onnea. Oispa keväällä voinut laittaa niitä ylimääräsiä tunteja pankkiin, niin niitä vois käyttää muun muassa nyt kun pitäis lukea.

 IMG_6449
IMG_6467-horz
Hyvän sään ilme ja sadepäivän ilme
 IMG_6458

Oon heinäkuusta asti ollut vaatekauppalakossa. Oon ostanut (jos oikein muistan) yhden neuleen, farkut ja 2 t-paitaa normi vaatekaupasta, kaiken muun oon hankkinut kirpputoreilta! Aika hyvä saavutus. Lokakuussakin tarttui kirppareilta vaikka minkälaista mukaan, viikonloppuna kuvasin teille viime aikaisia kirppariostoksia, joten tässäpä nämä!

IMG_8908
IMG_8980
IMG_8918
IMG_8930
IMG_8965
IMG_8956

Odotan sitä kun elämä löytää tiensä taas.

xoxo,
Ilona-Anniina

10 kommenttia:

  1. Oi toi musta maxihame on ihana! :)

    VastaaPoista
  2. Mie oon kanssa vaatekauppalakossa! Oon ollut jo ehkä vuoden niin, että oon tehny vaan pakollisia ostoksia vaatekaupoista. Koko vuoden aikana oon ostanu vissiin kaupasta tasan kahdet housut alusvaatteiden ja sukkisten lisäksi en enempää. Kaikki muut ostokset teen kirpputoreilta. Kirpputorishoppailu tulee niin paljon edullisemmaksi ja muutenkin sitä jännityksen määrää kun kirppiksille lähtee: löytyyköhän tänään jotain superkivaa vai lähdenkö kotia tyhjin käsin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, rispektii! Oot pysynyt tosi hyvin lakossa, wautsi :) Kirpparishoppailu on miustakin mukavampaa!

      Poista
  3. Tsemppiä Ilona, oot mahtava! Joskus elämä ottaa muutaman harha-askeleen, ennen kuin löytää tielleen taas.

    PS. ihania löytöjä!

    VastaaPoista
  4. Oon seuraillut sun blogii jo kauan, tää vaan on niin ihana!
    Ja etenkin toi tavoite saada muut iloisiksi :)
    Muhun ainakin tepsii joka kerta!

    VastaaPoista