26. tammikuuta 2014

Pakkaspäivät

Syystä ja toisesta en oo saanu itteäni kirjottamaan tätä blogia vähään aikaan. Ehkä pakkanen, ehkä arki joka ei tunnu arjelta, ehkä kaikki muut. Täällä on ainakin ollu hurjan kylmät kelit, joten taivuin hankkimaan bussikortin kuukauden ajaks. Oon käyny ahkerasti jumppailemassa, kokeillut vihersmoothien tekoa ja nauttinut sekä kammonnut ulkona olemista. Töissäkin on tullu oltua, purettua liian ihania aurinkolasitilauksia (I want them all. Now.). Paras uutinen pitkään aikaan on kuitenkin se, että taidan lähteä maaliskuussa kattomaan Ricky-Tick Big Band & Julkista Sanaa. Mulla pääsee varmaan itku, saan hirveen hepulin ja luultavasti tanssin niin kun huomista ei ois.


Kävin menneellä viikolla kuvaamassa naapurikirkon luona ja rannassa. Talvi rauhottaa minuu. Tein samalla reissulla pari tosi mieluisaa kirpparilöytöä, ja bussimatkalla kotiin hymyilytti kovasti. Oon miettinyt paljon mitä haluun tulevaisuudelta. Ennen haaveilin vaan omasta kämpästä ja opiskelupaikasta, mutta nyt haluisin vähän tarkempia tietoja. Mitä haluan opiskella? Mitä haluan tehä työkseni? Missä haluan asua? Ahdistaa ettei vastaukset tuu sormia napsauttamalla. Tiiän että on vielä paljon aikaa, mutta oon jotenkin malttamaton. En haluais velloa ympäriinsä, vaan tietää mitä tahdon ja sitten määrätietoisesti toteuttaa sen. Nyt ainakin tahdon keittää kahvia ja kattoo Supernaturalia.


xoxo,
Ilona-Anniina

6 kommenttia:

  1. Oon 22v, valmistun helmikuussa ensimmäiseen korkeakouluammattiin ja tajusin 1,5vuotta sitten että oon ihan väärällä alalla. Siinä vaiheessa ei kannattanu jättää opintoja enää kesken ja olin varmaan vuoden ahdistunut ja vaan ahdistunut ku ekaa kertaa elämässä en TIENNY mitä haluun, mihin oon menossa ja mitä pitäs tehä. Nyt oon onnistunu kääntää asian niin päin, että nautin just tästä tilanteesta, teen töitä mihin mulla on ammatti ja luotan siihrn, että se unelma-ala kolahtaa vielä joku päivä! Nää asiat kun ei viikoissa ratkee ja en haluu kahesti opiskella jotain ihan väärää... tsemppiä ja rentoo mieltä pohdintoihin, asioilla on tapana järjestyä! :-) ps. Ihanat lasit 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, rispektit sulle että oot jaksanu suorittaa tutkinnon loppuun! Se on varmasti ollu oikee valinta, ite oon vaan sellanen hätiköijä et kaikki pitäs saada nyt heti enkä millään haluis opiskella "turhaan". Kiitoksia kommentista ja tsempeistä :)

      Poista
  2. Miksi olet noin söpöläinen?

    VastaaPoista