25. heinäkuuta 2014

Silmälasihullu

Sain viime viikolla yhden parin Biofinity-kuukausipiilareita kokeiluun. Oon nyt käyttänyt niitä muutaman kerran ja todennut ne yllättävän mukaviks! Etenkin verrattuna kertakäyttöpiilareihin, joita oon aiemmin sillon tällön käyttänyt. Ajattelin ottaa piilarit käyttöön kahviotyön ajaks sillä silmälasit ei oo mukavat esimerkiks astioita pestessä kun huurtuvat kuumasta höyrystä. Toisaalta oon kyllä laseihin jotenkin tosi kiintynyt sillä käytän niitä melkein koko ajan (paitsi sillon kun luen/oon koneella/teen muuta lähityötä). Ennen ajattelin silmien jäävän piiloon lasien taa. Nykysin taas tuntuu että lasit enemmänkin kehystää ja korostaa kuin piilottaa silmiä :-D Mulla on kuitenkin kohtuu pienet ja erikokoiset sekä eri korkeudella olevat silmät niin lasit tuo jotenkin ryhtiä naamaan. Mitäs te ootte mieltä? Laseilla vai ilman?

IMG_4726
1
IMG_4728
11
IMG_4722
2
IMG_4720

Oon ollut mun tänhetkisiin Etnia Barcelonan kehyksiin tosi tyytyväinen. Nää alkaa kuitenkin näyttää aika "tavalliselta" omaan silmään joten haluaisin toiset jotkut räväkämmät ja eri malliset lasit vaihtelun vuoksi. Ehkä jotkut vähän isommat, pyöreämmät, tavallaan yksinkertaiset (en halua mitään kristallikoristeluja tai aisan kuviointeja)... En kuitenkaan osaa yhtään päättää! :-D Toisaalta jotkut värikkäät kehykset olis kivat, mutta olisko se sitten punasta vai sinistä vai pinkkiä vai vihreetä? Samoin mustat kehykset on alkanut hirveästi kiinnostaa. Etenkin kun mahdollisesti värjään hiukset syksymmällä punaiseks. Kauheen vaikee valita kun on niin paljon kaikkia kivoja. Pitää ehkä alkaa selailla jotain syksyn mallistoja josko Ne Oikeat sieltä löytyis.

dolce-and-gabbana-eyewear-opticals-woman-DG03136_1934-zoom-tile
colorline

Huh, nyt oon kyllä elänyt silmälasimaailmassa koko päivän. En ihmettelis vaikka ne tulis uniinkin.

xoxo,
Ilona-Anniina

8 kommenttia:

  1. toi etnia barcelonan läpikuultava vihree on tosi hyvännäköinen! ota se jos istuu naamaan yhtään, korostaa varmaan sun silmien väriäkin.
    t.noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on kiva mut toisaalta se on kyl aika iso. Meillä ei oo ollut tota mallia vielä myynnissä niin en ees oo nähnyt miltä se livenä näyttää :D

      Poista
  2. mun mielestä sulle sopii lasit tosi hyvin :) ja omat suosikit valikoimasta: Yläkuvassa oikealla olevat kaksi alimmaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ne kaks on munkin suosikit värillisistä.

      Poista
  3. Lasit EHDOTTOMASTI!!! Osta esim pinkit kehykset.

    VastaaPoista
  4. Ootko ajatellu ask-tilin perustamista? Sit ois koko sosiaalisen median paketti kasassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kiinnosta askin perustaminen, sillä mun mielestä itsestään ei todellakaan tarvii kertoa kaikkea netissä. Ja blogi toimii oikein hyvin jos on jollain jotain kysyttävää! :) Askista oon saanut sellaisen kuvan että siellä vaan kysellään että saadaan tietää ihmisistä törkyä ja haukkua toisia anonyymina.

      Poista