29. elokuuta 2014

"Kelasin rokkaa nyt stadionin!"

Viime viikonloppuna sain arkeen pienen breikin kun lähdettiin lauantaina aamulla aikaisin ajamaan kohti Helsinkiä vanhempieni kanssa. Heillä oli luvassa tuttavaperheen pojan häät ja miulla mikäs muukaan kun Cheekin stadionkeikka. Ennen keikkaa ehdin kiertelemään vähän kaupoilla, jotka olikin ihan tupaten täynnä porukkaa! :-D En ollut kai ainoa jolla oli samoja suunnitelmia. Yövyin viikonlopun ystäväni Jennyn luona. Ennen keikkaa tehtiin Jennyn ja Kiiran kanssa ruokaa, vaihdettiin vaatteet ja lähettiin sadeviittojen kanssa kävelemään kohti olympiastadionia. Ja mitä meitä perillä odottikaan... Ne jonot. Ne oli ihan kamalat :-D Mulle meinas tulla ihan epäusko siinä jonottaessa että miks ihmeessä oon täällä.

 Untitled
 Untitled
Tilasin Hesarin ja pääsen nyt lukemaan sitä myös mobiilisti, jee!
 Untitled
 Untitled
Illan menu
 Untitled
#teamcheek eli minä, Jenny ja Kiira!

Ennen Cheekiä JVG esiintyi parinkymmenen minuutin ajan, jonka jälkeen jatkettiin odottelua. Noh, jonotuksen aikana tullut epäusko hävis heti kun bileet alko :-D Fiilis oli ihan mieletön kun 40 000 ihmistä laulaa, taputtaa, huutaa yhdessä! En oo koskaan aiemmin osallistunut mihinkään näin isoon tapahtumaan :-) Ne kaikki valot lavalla ja yleisössä, huh! Kaikista paras kohta oli kun Parempi mies -biisin aikana "kirjotin tän biisin / halusin pyytää anteeks / että en pystyny antamaan tarpeeks" -kohdan jälkeen monet ihmiset ainakin mun ympärillä sano yhtä aikaa sen Cheekin "aah"-äännähdyksen (kun sellanen biisissäkin on tuossa kohdassa). Ihan priceless! Vaikka en nykyisin Cheekiä paljoa kuuntelekaan, keikan aikana tuli ihan mieletön olo. Tän musiikin kanssa mie oon kasvanut. Tuli niin paljon muistoja mieleen. Kun oltiin kattomassa Cheekiä ilmaiskeikalla (edit: oho ei se ollutkaan kokonaan ilmainen vaan muuten vain halpa) Linnunlahden leirintäalueen rekkalavalla. Kun räpättiin Irinan kanssa Herrasmiesliigaa kilpaa. Kun olin ekaa kertaa baarissa ja Cheek alko soimaan ja pakkohan sitä oli päästä tanssimaan. HUHHUH!

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Ihana Katri Helena oli kyllä ehdottomasti yks mun lempparihetkistä :-)
Untitled

No, loppujen lopulta kaatosade ja ukkonen alkoi ehkä 30 minuuttia ennen keikan loppumista, joten aamulla heräsin päänsärkyyn ja nuhaan. Särkylääkkeen voimalla jaksoin kiertää äitin ja iskän kanssa Kiasman näyttelyt, jotka oli tällä kertaa kaikki aika siistejä! Marimekon ystävänä tietysti Marimekon ja Kiasman Kimpassa-yhteisnäyttely miellytti minun silmää. Kiasma hits-näyttelyssä sain kokeilla silkkinauhojen keskellä kävelyä ja ajatella miltä tuntuis olla näkymätön. Viimeisenä kierretty Alfredo Jaarin Kun runous ei riitä-näyttely oli hieno. Aika vaikea, pysäyttävä ja ahdistavakin. Kiasman jälkeen lähdettiin ajamaan takas kotiin. Matka tuntu ikuisuudelta kun mun flunssa vaan paheni koko ajan. Onneks nähtiin sentään hieno sateenkaari matkalla.

Untitled
Untitled
Tää ruusu on tehty irtokarkeista!
Untitled
Untitled
Ihan tavallinen huone. Pöytä, tuoli, lamppu, peili...
Untitled
Untitled
Yritin ottaa selfien, mutta en näkynytkään peilissä?

Nyt oon viidettä päivää sairaslomalla ja oon tulossa ihan mökkihöperöks. 38 asteen kuume alkaa helpottamaan mutta mystinen virusperäinen nielutulehdus vielä pysyy. Ei auta kun juoda paljon, syödä karkkia ja kattoa Sinkkuja. Tolla reseptillä meinasin olla iskussa taas ens maanantaina.

xoxo,
Ilona-Anniina

6 kommenttia:

  1. Vähänkö siisti toi peili josta ei nää itseensä! Jäin ihan tuijottaa väsyneenä sitä, että mitä_tämä_on ja sitten luin vasta tuon tekstin. Haha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eikö ookkin! Jonkin aikaa meni ennen kun älysin jutun jujun itekin :-D

      Poista
  2. Itekki olin lauantaina kattomassa cheekkiä ja erehyin jättämään sadetakin kotiin. Pitkin viikkoa kärsin nuhasta ja nyt tuntuu kuume puskevan. Paranemisia siulle kuitenkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sadetakki mukana mutta ei auttanut :-( Täällä sitä vieläkin vähän flunssaisena ollaan. Paranemisia sullekin! :-)

      Poista
  3. hei mistä oot hankkinu noi ekan kuvan kuulokkeet ja mitä merkkii ne on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikka! noi kuulokkeet on ihan vaan tokmannin alennusmyynneistä ostetut, prego-merkkiset näköjään :)

      Poista