12. elokuuta 2014

My day 6.8.2014

Elokuun ajalta bloggailu on jäänyt oikeastaan kokonaan. Ei ole edes käynyt mielessä että pitäis päästä kirjoittelemaan blogiin. Mun läppäri alkaa olla aika hidas, netti on huono ja tunteja päivässä on aivan liian vähän. Se, että kuvasin viime viikon keskiviikkona my day-videota vapaapäivästäni ja että pääsen vasta nyt laittamaan sen blogin puolelle kertoo jo jotain mun päivistä. Oon ollut töissä, nähnyt kavereita, mennyt nukkumaan aikaisin illalla, kattonut Frendejä, käynyt vanhempieni luona ja sen sellasta.

Tässäpä se my day -video olkaa hyvä! :-)


xoxo,
Ilona-Anniina

3 kommenttia:

  1. tulkitsenko ihan väärin jos olen ollut huomaavani ettei bloggaaminen oikein enää innosta siuta? en tarkoita kommenttiani millään tavalla ilkeilynä, jotenkin vain jo jonkun aikaa on välittynyt sellainen tunnelma, ettei blogin pitäminen enää ole siusta kivaa, eikä sitä silloin ole niin kivaa lukeakaan. jo monta vuotta mukana roikkuneena voin kuitenkin sanoa, että olen aina tykännyt ja tykkään edelleenkin blogistasi hurjasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tavallaan kyllä ja tavallaan ei. Kesän ajan oon tiedostetusti pitänyt blogista lomaa koska työt ja kesäopinnot ja no - ihan vaan koska loma. Muuten sen sijaan blogilla taitaa olla vähän identiteettikriisi. En tiedä oikein mistä kirjottelisin. Arki on aika tylsää, muodikas en ole, mielipidepostaukset on hirmu raskaita eikä mulla aina vaan ole oikeastaan mitään uutta asiaa. Toivotaan että joskus tapahtuu vielä jotain jännää :) Kiitos kommentista!

      Poista
    2. Niin ja sen verran tahdon vaan vielä lisätä että on tää mun mielestä kivaa! En kai muuten blogia olis näin pitkään jaksanutkaan :-D Aina ei vaan jaksa eikä huvita.

      Poista