6. lokakuuta 2014

Meikkijuttuja

Moikka! Kirjottelinkin aiemmin uuden päivävoiteen/BB-voiteen/meikkivoiteen etsinnästäni. En oikein tykkää käyttää tavallisia meikkivoiteita, vaan oon turvautunut kasvorasvaan, meikkivoidepuikkoon ja puuteriin. Mulla on siis ihan ok iho, mitä nyt vähän joitain näppyjä, punotusta ja epätasasuutta. Viime aikoina oon kuitenkin alkanut kaipaamaan jotain kosteuttavaa rasvan tyyppistä, ihon sävyä tasoittavaa voidetta. Sokoksen alennusmyynneistä bongasinkin Lumenen Bright now BB-voiteen (jota joku lukijakin vinkkasi, kiitos siitä!).Valitsin sävyistä vaaleimman.

IMG_5833
Sokos 13,90€ (norm. 19,90€)
IMG_5891-horz
Naama ilman mitään meikkiä - Naama BB-voiteen kanssa

Oon nyt käyttänyt tätä pari päivää ja oon ihan älyttömän tyytyväinen hankintaani. Voide tosiaankin tasoittaa ihon sävyä, vie punotusta pois, mutta ei peitä kuitenkaan liikaa eikä tee yhtään sellasta pakkelimaista tuntua kasvoille (vihaan sitä tunnetta mikä kaikista meikkivoiteista tulee, yh). Samoin on kestänyt tosi hyvin koko päivän! Kuivalla iholla meikkivoide tuppaa pakkautumaan vain tiettyihin kohtiin, mut tämä BB-voide leviää oikein nätisti. Ja suojakerroinkin on mahtavat 20 :-) Ehdottomasti pidän tän tuotteen jatkossakin meikkipussini ykköstuotteena. Nivean Creme-rasvaa alan luultavasti käyttää taas talven tullen yhä enemmän ja juhlapäivinä laitan meikin alle Maybellinen dream smooth primeria. Oon meikkijutuissa aika kaavoihini kangistunut, sillä näiden lisäks käytän aina kulmakynää, eyelineria ja ripsaria. En enempää enkä vähempää. Silmämeikkien suhteen vaihtelen tuotteita jatkuvasti. Tällä hetkellä Rimmeliä. Kulmakynä on ollut kyllä hyvä, mutta Scandal eyes-tuotteet on ollut vähän njääh. Ripsaria tulee väkisinkin liikaa ja eyelinerin väri haalistuu herkästi.

IMG_5938
IMG_5845
IMG_5848
IMG_5853
IMG_5933

Nyt nukkumaan. Huomenna on aamuluento. zzZZZzzZZzzzZZZZZ

xoxo,
Ilona-Anniina

4 kommenttia:

  1. Kiitos tästä! En ehtinyt sokoksen 3+1 päiville ostamaan alennuksesta tuota BB-voidetta, niin pistin sen verkkokaupasta tilaukseen. En yhtään tiennyt mitä odottaa ja onko se edes hyvä, mutta näköjään toimii oikein mainiosti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti toimii sulla yhtä hyvin kun mulla! :)

      Poista
  2. oot kyllä tosi kaunis!! ja iho näyttää ihanan luonnolliselta ton voiteen kanssa :-) oon se sama voiteen vinkkaaja-ano ja kiva kun siekin tykästyit voiteeseen, itekin voisin sitä vaikka miten hehkuttaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihanasta kommentista ja hyvästä vinkistä kummastakin! :-)

      Poista