9. marraskuuta 2014

A smile is a curve that sets everything straight

EDIT: Pahoittelut jos jollekin pomppas etusivulle että olisin tehnyt päivityksen "Mieleisin muistoni" tai "Mitä on rakkaus". Etin yhtä kuvaa ja selailin vanhoja postauksia, ja jostain syystä näiden julkaisupäivämäärä pääsi mystisesti vaihtumaan tähän päivään :-D

Jostain kummasta mulle tuli äsken ahdistusmaximus, mutta lällislää, mun hymyä ei muuten niin vaan yritetä hävittää! Päätin siis listata muutaman kivan jutun.

1) Se että mulla on maailman paras iskä! Hyvää isänpäivää!

IMG_1996

2) Katoin just Supernaturalin jakson jossa ihana Cas tulee takasin, wippii!


3) Ens viikolla tehdään mun seuraava tatuointi. En aio valehdella, jännittää ihan kaaaauuheeesttiiiii :-D

 Untitled

4) Syötiin tänään perheen kanssa tapaksia a la meitsin vanhemmat. Koko pöytä täynnä kaikkia pieniä herkkuruokia, lasissa sangriaa ja jälkkärikahvin kanssa vielä crema catalanaa. Arvosanaksi antaisin 5/5.

10426930_10205148357366930_2410313615818202072_n

5) Mulla on edelleenkin yks biisi, jonka aikana tanssin joka ikinen kerta. Se on Don Johnson Big Bandin kappale Rip it up, jonka laitoin juurikin soimaan. Tässä välissä siis pienet jamit. Tommyn hymyy on kyllä ikävä!



6) Vaihoin kaunis kauris-lakanat käyttöön, minkä myötä nukahdan joka ilta hymy huulillani :-*

Untitled

7) Oon jo suunnitellut aika paljon joululahjoja. Aion tänä jouluna tehdä itse lahjoja ja panostaa tietty joulukortteihin sekä muutenkin nätteihin paketteihin. (onneks tulee veronpalautuksia joulukuussa niin niitä voi tuhlata kaikkiin askartelujuttuihin, heh)

IMG_8454
Jouluna 2011 meillä oli kuusi jossa oli käpyjä. Se oli huippu.
 
8) Se, että listasin pari kivaa juttua ja mulle tuli heti hyvä fiilis, on paras asia maailmassa.

Untitled

Nyt kaivaudun mun söpöihin lakanoihin mun pehmeässä Marimekon kotipaidassa ja katson Supernaturalin seitsemännen tuotantokauden pari viimestä jaksoa. Zen-tason tyyneydellä jatkan taas eteenpäin, päätän joka aamu olla iloinen ja hymyilen mahdollisimman paljon!

xoxo,
Ilona-Anniina

2 kommenttia:

  1. :-) ihanan piristävä postaus, positiivista ajattelua välittyi tännekin asti!

    VastaaPoista