19. joulukuuta 2014

19: Vaatejuttuja

Tän päivän luukusta löytyy lukijan toivomus, eli tän syksyn suosikkivaatteita. Ja osaks myös syksyn uusia ostoksia, joita ei oo vaan tullut blogissa esiteltyä...

Ensimmäisenä mun uus lempi t-paita! R-collection valkoisen aivan älyttömän pehmeän puuvillapaidan ostin alkusyksystä. Toi materiaali on ihan uskomattoman mukava päällä. Seuraavaks muutama kukkapaita, joihin mulla on aina heikkous :-D Seppälän tummansinisen paidan ostin alunperin töitä varten, mutta on se muutenkin ollu aika ahkerasti käytössä. Toisen kukkapaidan te ootte varmaan aiemminkin nähneet. Musta kukkakuosinen pusakka on ostettu KappAhlista suunnilleen vuosi sitten, muta oon vasta tänä syksynyt innostunut sitä kunnolla käyttämään. Viimeisenä on BikBokin alennuksista bongattu vaalea kukkapaita.

 IMG_7121
 IMG_7142
 IMG_7131
 IMG_7101

Loput näistä vaatteista on kirpparilta ostettu. Jos pitäis sanoo mun tän syksyn lempiväri, olis se varmaan tummanvihreä. Oon ettiny kirppareilta kaikkea tummanvihreetä, ja yks kerta löysinkin tällaisen "sifonkipaidan". Harmaa söpö pöllöcollege on ollut laiskojen päivien pelastaja. Samoin kun punanen palmikkoneule on aina ihanan lämmin ja pehmeä.

 IMG_7112
 IMG_7067
 IMG_7065

Viimesenä kolme takkia, joita oon käyttänyt eniten tänä syksynä. Plussakeleillä käytän useimmiten viime keväällä ostettua tummanlilaa R-collectionin anorakkia. Vähän kylmempinä päivinä kuljen monesti harmaassa H&Mn villakangastakissa. Pakkaskeleillä käytän Onlyn tummansinistä toppatakkia.

IMG_7177
IMG_7184
IMG_7196

Että sellasia tällä kertaa!

xoxo,
Ilona-Anniina

2 kommenttia: