16. tammikuuta 2015

Aleostoksia & Lennin värit

Eilen mulla oli hyvää aikaa kuvata niitä ostoksia joista jo aiemmin mainitsin. Ensimmäisenä kävin katsastamassa H&Mn alennusmyynnit, josta löysin alennuksesta urkkahupparin jota olin jo täyshintaisenakin sovittanut. Se pääskin heti eilen kokeiluun, ja on kyllä tosi mukava päällä! :-) Juuri ennen passin uusintaa kävelin Anttilan läpi ja bongasin alerekin vaatteita. Kaikki vitosella, voiko olla?! Hetken selailun jälkeen löysinkin kaks paitaa, jotka oli vaan pakko saada. Tummanturkoosissa vetoketjullisessa paidassa on nätti kohokuvio ja mustavalkoisessa rennossa kauluspaidassa printti just mun makuun. Huippulöytöjä siis!

 IMG_8043
H&M 20€
 IMG_8057
IMG_8063
Anttila 5€
IMG_8072
Anttila 5€

Tänään on ollut mukavan rento perjantai. Aamulla kävin ylipistolla lukemassa, ja nyt ois enää yks osa kirjasta opiskeltavana tenttiin. Tein herkkuruokaa ja nyt oon Elinan luona hengailemassa. Aiemmin kuvailin pikkuhiljaa parantuvaa tatuointiani. Punotus on jo laskenut mutta värithän saattaa vielä vähän muuttua. Oon kyllä kokonaisuuteen tosi tyytyväinen.

fb
IMG_7963
1-horz
IMG_8027

xoxo,
Ilona-Anniina

2 kommenttia:

  1. sää kyl oot aika uskomattoman kaunis, sinkku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tää oli vitsi niin hehheh, todella hauskaa :-D Muuten sanon että kiitos!

      Poista