11. tammikuuta 2015

Minne käynkin maailmassa

Sunnuntai taas. Ensimmäinen, joskin vajaa, kouluviikko takana. Tälle keväälle mulla on valittuna muun muassa kansainvälistä oikeutta, rikos&prosessioikeutta, kieliä, joitain metodikursseja ja niin edelleen. Ensimmäinen tentti olis jo reilun viikon päästä, joten ens viikosta on tulossa kiireinen. Pitää ottaa itteä niskasta kiinni ja jaksaa roikkua yliopistolla vähän enemmän kun pari tuntia päivässä :-D Tänään oon kuitenkin pitänyt vielä rentoa vapaapäivää. Käytiin vanhempien luona syömässä itetehtyjä hamppareita ja pelaamassa vähän golfia Wiillä. Aamulla jatkoin elokuvahaastettani kattomalla L.A. Confindentialin, joka oli kyllä tosi hyvä! Parhaita näkemiäni rikoselokuvia ehdottomasti. Hyviä elokuvia on kyl hirveen paljon.

 IMG_7730
 IMG_7794
 IMG_7734

Perjantaina oli jännä päivä. Kävin ottamassa tatuointiini värit! Paranemisprosessi on niin pahasti kesken, ettette saa ihan vielä kunnollisia kuvia siitä :-D Oon kuitenkin tosi tyytyväinen lopputulokseen. Paljon ihania karkkivärejä, juuri niin kuin toivoinkin. Lenni sai vihreet silmät, kun munkin silmien väri on vihertävä :-) Ehdottomasti meen samalle tatuoijalle uudestaan, jos nyt jatkan vielä samalla tyylillä vähän lisää... Menneellä viikolla Elina värjäs mun hiukset tummanruskeaksi. Oon vältellyt ihan tummaa väriä koko värjäyshistoriani, mutta tällä hetkellä oon kuitenkin siihen tosi ihastunut.

IMG_7824
IMG_7710
IMG_7804 (2)

Mites teidän viikko on mennyt?

xoxo,
Ilona-Anniina

4 kommenttia:

  1. en oo lukenut sun blogia hetkeen ja luulin että opiskelit kasvatustiedettä? :o oot ilmeisesti vaihtanut oikikseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, en oo missään vaiheessa opiskellut kasvatustiedettä :-D Oon mennyt maantieteen kautta yliopistoon sisälle ja pääaineena mulla on ympäristöoikeus & ympäristöpolitiikka.

      Poista
  2. Aiotko lähteä opintojen aikana ulkomaille vaihtoon? Tai onko teillä sellaista mahdollisuutta yliopistollanne?
    Tsemppiä opintoihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On juu mahdollisuus tietenkin, haaveissa ois kyllä vaihto jossain vaiheessa mutta saas nähdä :-) Kiitos!

      Poista