2. helmikuuta 2015

February feelings

Hyvää helmikuuta!
https://www.pinterest.com/pin/524880531547053108/

Eräänä kauniina päivänä sain päähäni idean alkaa käyttää taas korvakoruja. Mullahan on kolme reikää kummassakin korvassa, mutta varmaan viimeiseen viiteen vuoteen en oo enää niissä koruja kunnolla käyttänyt. Nyt kun olisin halunnut laittaa kolmet nappikorvikset huomasin ettei mulla oikein oo kunnollisia pieniä korviksia! Kaikki oli tosi vanhoja ja monesta parit vuosien varrella hävinneet. Oli siis aika lähteä kiertelemään korujen alennusmyynteihin. Glitteristä löytyi korvisten lisäksi uus sormus. Tänään aamulla just harmittelin kun mun ainut siro hopeasormus mahtuu vaan vasempaan nimettömään... :-D H&Mltä löyty ihanat tikkukorvikset (joita hamstrasinkin kaksin kappalein) sekä erilaisempi näyttävä käsikoru. Kun oon niin huono laittamaan edes baari-iltoina mitään koruja, josko tää ois sellaiseen aika kätsä...

IMG_8223
 Korvakorut ja sormus 1,75€/kpl
IMG_8264
IMG_8235
Käsikoru 5€, korvikset 1€/kpl
IMG_8254

Viikonloppuna järjestelin mun vaatekaappia ja heitin kirpparikasaan jos jonkinmoista kangaskappaletta. Oon tällä hetkellä niin tyytyväinen mun vaatekaapin sisältöön (kulutetut farkut ja farkkuhaalari tosin vielä puuttuu), että haluun karsia niitä vähemmän käytettyjä omien suosikkien tieltä. Infoon sitten lähempänä kunhan saadaan paikka varattua :-) Tänään aloin tunnustamaan väriä (vihreetä vai pinkkiä?) kun sain opiskelukaveriltani Elinalta pinssin reppuni koristeeks. Meidän mantsalaisten fiksu, ystävällinen ja sympaattinen Elina on nimittäin tulevissa eduskuntavaaleissa ehdokkaana! Jos ympäristö, yhdenvertaisuus ja eläinpolitiikka kiinnostaa, tutustu ihmeessä Elinaan täällä. Hirveästi tsemppiä Elinalle vaalikevääseen!

IMG_8290
IMG_8220
IMG_8291

xoxo,
Ilona-Anniina

2 kommenttia:

  1. ootko katellu farkkuhaalareita seppälästä? Siellä alessa oli tosi kivoja ainakin vielä pari viikkoa sitten :) Onlyn loppuunmyynneissä oli kanssa aivan ihania, niitähän saattais olla vielä Vero Modassa siis :) Aivan upea toi käsikoru!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seppälässä oli kyllä kivan näkösiä farkkuhaalareita ja yhdet farkutkin, mutta niiden mallit ei valitettavasti yhtään sovi mun vartalotyypille :-( Onlyn farkkuhaalarin jätin ostamatta ja harmittaa hirveesti, sillä nyt siitä on jo mun koko loppunut, äh :-D Kiitos!

      Poista