18. helmikuuta 2015

Noisy May & Vallila

Huh, vihdoin oon saanut raksittua hankitalistalta pois pari juttua! Uudet farkut mulla on ollut on-off etsinnässä jo kauan. Hakusessa on ollut kulutetut vähän vihreän sävyyn taittuvat pillifarkut normaalilla tai korkealla vyötäröllä. Niitä täydellisiä farkkuja ei oo löytynyt ei sitten millään! Oon vielä sellaista mallia, että monien vaatekauppojen farkut ei mun reisille ja pepulle istu. Mukavatkin pitäs olla ja aika lyhyet lahkeet, mitähän vielä... Kovien vaatimusten takia olin epäilevällä tuulella kun viikko sitten klikkailin Zalandolta kahdet farkut tilaukseen. Tällä kertaa mulla oli kuitenkin tuuria mukana, sillä toiset tilatuista farkuista oli oikean kokoiset ja istu just eikä melkein! Jee! Nää on siis Noisy May-malliston farkut. Väri oli vielä kulutetumpi ja vähän vaaleampi kun kuvassa, mutta sepä oli mulle vain mieluinen yllätys. Vielä ne farkkuhaalarit jostain kevääksi...

IMG_8546
IMG_8582
IMG_8731-horz

Toisesta jutusta mainitsinkin jo viikonloppuna, kun käytiin Prismassa ruokaostoksilla. Verhojen ostaminen on miun mielestä tosi ahdistavaa (kuka jostain verhoista välitttääääääää), joten en oo halunnut koskea niihin pitkällä tikullakaan. Tämä hankinta tapahtui kuitenkin tosi kivuttomasti, kun huomasin että kappas, tuossahan on kivan näköset verhot, ja kappas, ne on -70%. Satasen verhot lähti kolmellakympillä, ja nyt mulla on kuin uudistunut huone. Värejä ja printtejä, se on parasta!

IMG_8710
IMG_8715
IMG_8719
IMG_8726

Farkut ja 2kpl Vallilan verhoja alle 60€lla, oon varmaan maailman paras tarjoushaukka!

xoxo,
Ilona-Anniina

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, miekin tykkään näistä kovasti! :)

      Poista
  2. kivat farkut, olennaisin kuvakulma vaan puuttuu :P:P

    VastaaPoista
  3. Noisy may tekee kyllä ihan loistavia farkkuja. Omani ostin vero modasta 30€/kpl :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää oli kyllä yllättävänkin hyvät! Miekin oon Vero Modassa aiemmin kokeillut paria erilaista, mutta mikään niistä ei oo istunut. Onneks tällä kertaa nappas :-)

      Poista