15. maaliskuuta 2015

Tämä on otsikko

Nyt on taas joensuulaisilla mahdollisuus tehdä löytöjä! Nimittäin mun ja Hannan kirpparipaikka alkaa huomenna ja loppuu ensi sunnuntaina (16.-22.3.2015). Sieltä voi löytää tuloksia meidän vaatekaappi-inventaarioista plus kenkiä, koruja, laukkuja, sisustusjuttuja ja sellaisia :-) Eli
Valintakirppis, paikkanumero 64!

Untitled
Untitled
Untitled

Mites teidän sunnuntai on mennyt? Mulla on mennyt ihan hyvin, vähän (paljon) tuli katottua Greyn Anatomiaa ja naisten ampumahiihdotkin tuijotettiin. Harmi vaan että mulla on ollut viime päivinä tosi inhottavaa päänsärkyä ja huimausta, joten olo on välillä tosi surkea. Kevään kuiville silmille sain sentään vihdoin ja viimein tehtyä jotain, kun ostin itelleni Tearsagain sensitive-silmäsuihketta. Kyseessä on siis suljetulle silmäluomelle suihkutettava liposomisuihke, joka imeytyy luomen läpi ja toimii silmätipan tavoin. Tosi koukuttava ja raikastava tuote, joka toimii siis myös meikin ja piilareittenkin kanssa.

IMG_9107
IMG_9113

Käykö teille ikinä silleen, että löydätte jonkun täydellisen vaatteen/korun/muun tuotteen, mutta jätätte sen kuitenkin ostamatta. Ja sitten tulevaisuudessa etsitte sitä samaa tuotetta, harmitellen miksette sitä alunperin ostaneet? Mulle käy. Katselin kesällä 2013/2014 (en muista kumpi se oli) Helsingissä yksiä Aarikan korvakoruja, joita en silloin kuitenkaan raaskinut ostaa. Sen jälkeen oon vielä kurkkaillut samoja korviksia nettisivuilta ja miettinyt miksen niitä ostanut. Noh, nyt sain vihdoinkin hankittua ne, Aarikan Jalava-korvakorut! Mulla on joku ihme fiksaatio näihin täydellisen muotosiin, valkoiseksi värjättyihin puisiin korvikset. Varmana laitan heti huomenna korviin.

IMG_9130
IMG_9132

Nyt pitää mennä kokeilemaan erilaisia asuvaihtoehtoja, kun huomenna on kuvauspäivä! Mun naama saattaa vilahtaa nimittäin kevään aikana yhdessä nuorten lehdessä :-)

xoxo,
Ilona-Anniina

1 kommentti: