19. huhtikuuta 2015

1950s party

Eilen oli tosi hauska ilta, kun päästiin vähän menemään ajassa takasin ja pistämään jalalla koreasti. Kyseessä oli siis Varnitsa ry:n järjestämät vuosittaiset lasiterassin lavatanssit! Teemana oli fantsu 50-luku, ja illan aikana kuunneltiin niin livemusiikkia kun DJ-settiä ja tanssittiin musiikin mukana. Päälle puin uusia ostoksia alennusmyynneistä, harmaan kellohameen ostin Seppälästä ja mustan paidan pitsillä taasen Lindexistä. Parasta oli kuitenkin päästä laittamaan hiukset tyyliin sopien. Mun tyylitaituri ystävä Elina loihti aikamoisen kampauksen, johon olin kyllä tosi tyytyväinen ja josta sain paljon positiivista kommenttia! Kiitos ihana Elina ♥ Vielä punasta huulipunaa ja huivi päähän, niin olin valmis tanssimaan. Olin ensimmäisen tunnin narikassa töissä, minkä jälkeen päästiin loppuillaks juhlimaan. En tosiaankaan ole mikään tanssija (nimim. omistan kaksi vasenta jalkaa), mutta yhden kunnon paritanssin vetäsin (!) ja loppuilta meni kavereitten kanssa joraillen.

17175058526_64f6323d82_o-horz
16993567167_8af074ead4_k-horz

Tänään oonkin sitten lukenut huomiseen tenttiin ja jännittänyt vaalituloksia. Äänestin jo ennakkoäänestyksen ensimmäisenä päivänä ja sen jälkeen oon ollut aika kuuro kaikelle politiikalle. Tuntuu että näitä vaalijuttuja on viimeset pari viikkoa tullut ihan kaikkialta... Onneks tän päivän jälkeen vaalimainokset häviää (:-D) ja jännitys päättyy.

Untitled

Tän viikonlopun paras juttu on kuitenkin ehdottomasti perjantaina julkaistu Ricky-Tick Big Band & Julkisen Sanan uusi sinkku. Onhan tää Talutushihnassa nyt aivan älyttömän kova, nous heti mun yhdeks suosikiks kyseiseltä kokoonpanolta! Ostettiinkin jo saman tien Hannan kanssa liput lokakuun levynjulkkarikeikalle. Iiks ja ääks, ei malttas millään odottaa.


11088237_833659360039935_6820839489720617783_n

PS. Ennakkoäänet julki - hyvältä näyttää vihreät!! Iik!!

xoxo,
Ilona-Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti