12. elokuuta 2015

Tuhat kirjoitusta

Vautsi. Miettikää. Postaus nro 1000! Teillehän tämä näyttäytyy postauksena numero 796, sillä 204 kirjoitusta vuodelta 2010 on mulla itselläni piilossa. Blogini on perustettu mun riparikesänä eli kesällä 2009, joten villasukat.blogspot.fi täytti kesä-heinäkuussa jo kuus vuotta! Noh, numeron 1000 kunniaksi meinasin tehdä jotain hienoa, mutta enpäs keksinytkään mitään. Kuudessa vuodessa sitä tuntuu että on oikeastaan kaiken jo ehtinyt kirjoittaa. Jos teillä on minkäänlaisia toivomuksia, niin niitä otetaan oikein ilomielin avosylin vastaan! Tässäpä teille vielä kuva siitä naisenalusta, joka tänne on tuhat vielä olemassaolevaa tekstiä ehtinyt kirjottaa. Tänään päälle pääs all 2nd hand everything.

Hame, paita, siipirkorvikset kirppis

En oikeastaan ees tiedä miksei kirjottaminen maistunut elokuun alkupuolella. Ehkä siksi, että olin vielä viimeisiä päiviä töissä ja odotin lomaa kieli pitkällä. Oon myös tehnyt muita kesään kuuluvia juttuja, kuten käynyt mustikassa, mökkeillyt, maannut säälittävät kaksi (that's it?!) päivää rannalla ja syönyt Gauden pitsaa terassilla. Loman ensimmäisenä päivänä ostin limpparia ja pudotin sen maahan, minkä takia joinkin loppuillan limpparia teipatusta pullosta. Toimi yllättävän hyvin!


Juuh elikkäs, elämäni teemaan sopien tämäkin postaus on sillisalaatti. Lauantaina lähdetään Hannan kanssa Helsinkiin nauttimaan Jari Sillanpään stadionkeikasta (!!!) ja maanantaina mulla on lento Brysseliin (!!!!!).

xoxo,
Ilona-Anniina

4 kommenttia: