18. marraskuuta 2015

Laulan uuden rakkauslaulun

Tän päivän valonpilke, teki loskaisesta keskiviikosta vähän paremman (youtuben kommentit ei niinkään)
Tän päivän hymy

Viime aikojen ihastus on ollut korvakorut. On se jo jonkin aikaa jatkunut, mutta nyt alan olla niin tottunut, että päivä ilman korviksia tuntuu jo ihan oudolta. Mulla on kolmet reiät kummassakin korvassa ja oikeassa vielä tuplat rustossa. Muuten käytän yleensä hopeisia pallokorviksia, mutta nyt on tehnyt mieli kaikkea isompaa ja näyttävämpää. Tässäpä muutama ihastuksen kohde korviksissa just nyt:



1) Puumateriaali. Valkeat Aarikan Jalava-korvikset on ollut ahkerassa käytössä jo vuoden alusta asti. Ikuinen suosikki toimii niin monessa tilanteessa ja asussa. Toisena uutena puuihastuksena on Marimekon Latva-korvikset, jotka sain Hannalta synttärilahjana. Erinomainen vastapaino noille Aarikan yksilöille.


2) Isompaa ja kasarimpaa/ysärimpää/2000-lukuisempaa! Millä vuosikymmenellä noi isot korvarenkaat oli iso juttu? Mustat isot renkaat on Glitteristä ja megakokoiset hopean väriset ristit kirppislöytö. Tällaiset korut vaatii kyllä tietyn mielentilan. Ihan millon vaan ei kehtaa.


3) Hapsut on mun uusin ihastus korviksissa. Oon jo pitkään yrittänyt etsiä minua miellyttäviä hapsukorviksia, kunnes muistin että ainiin, ebay! Nämä on siis molemmat ebaysta tilattuja. Noi mustat on about yhtä pitkät kun mun hiukset. Sopeutuu aika hyvin sinne väriin ja piiloutuu. Valkoisissa on mukana vähän helmikoristelua.



4) Geometriset korvikset ja kaksipuoliset pallokorvikset on edelleen mun lemppareita. Ebaysta löytää kaikkea ihanan mielenkiintoista, kuten marmoria ja leijuvia helmiä. Villit kultaiset diskopallot on Glitteristä.

Nyt kattomaan telkkaria glögin kanssa. Huomenna on taas torstai.

xoxo,
Ilona-Anniina

1 kommentti:

  1. voiks laittaa jatkossa enemmän kokovartalokuvii ko oot niin upee!

    VastaaPoista