21. tammikuuta 2016

He sleeps, I keep watch

Tämä torstai on ollut tosi pitkä. Ainut järkevä asia, jonka oon tänään saanut aikaseks, oli kokous vuosijuhlien tiimoilta. Ja yhden kirjan nouto kirjastolta. Huomenna sitten taas ahkerampi, kai se niinkin sopii? Joulun sesonkityöt alkaa olla lopuillaan, ja kalenteri ammottaa tyhjyyttään. Kai sitä on pakko noukkia maisterivaiheen opintoja jos kandin osa alkaa olla paljolti tehty? :| Tai voisin ottaa sellaisen työn jota sais tehdä kun huvittaa :-D En malta oottaa, että pakkanen vähän hellittää. Oon ostanut alennusmyynneistä kolme (!) kivaa uutta hametta, joita en oo päässyt käyttämään (mikä huutava vääryys!!!). Pakkasaamuina tyyli on tullut about viimeisenä mieleen, kun on vaan kaivannut lämpöä, lämpöä ja vähän lisää lämpöä.


Mun soittolistat menee jotenkin kausittain. Pari viime viikkoa oon luukuttanut ainakin Pyhimyksen uusinta albumia Pettymystä, johon oon yhden belgialaisenkin saanut koukutettua, hahaa :-D Opiskelumusiikkina sen sijaan tällä hetkellä on menossa selvä Owl City -kausi. Toinen kausittainen innostuminen on ehdottomasti kynsienlakkaus. Tänään tein kynsilakkojen inventaariota ja järkytyin miten moni vanha lakka oli mennyt ihan pilalle! Onneks sentään yks lemppareista, syvän sininen lakka oli säilynyt hyvänä kaikkien näiden vuosien jälkeen. Sitä siis tänään, valkoisten pilkkujen kera.


xoxo,
Ilona-Anniina

5 kommenttia: