17. tammikuuta 2016

Keep looking up

Sunnuntai on kääntymässä maanantaiks ja uus viikko melkein alkamaisillaan. Tänään päivä on mennyt ohi tosi nopeasti. Aamulla join joululahjana saatua todella hyvää kahvia joululahjana saadusta mukista. Elsa Beskowin sadut värikkäistä tädeistä on varmaan monelle tuttuja. Oon saanut lempinimekseni täti vihreä, joten mikäs sen parempaa kun saada siskolta Täti Vihreä -designmuki! Kiitos Noora :-) Lukemisen välissä happihyppelynä kävin porukoitten luona syömässä keittoa ja pullaa (miten perinteistä), ja matkalla otin muutamia kuvia. Ulkona on niin nättiä, mutta kamalan kylmä! Oli pakko pukea villapaita toppatakin alle ja kolme housukerrosta kävelymatkalle. Innostuin eilen syystä tai toisesta letittämään mun tukkaa, josta tuloksena tämän päivän lettikihara-afropilvi :-D


Perjantaina töissä odotti kiva yllätys: mun uudet lasit oli valmistuneet! Elän tällä hetkellä vaihetta, jossa näkö tuppaa muuttumaan aika nopeaan tahtiin. Edellisiin laseihin kyllä päivitettiin voimakkuutta kesällä, mutta taas saatiin lisätä pykälällä tai kahdella miinusta. Toivottavasti ei lähde enää kauheasti enempää tippumaan... Pitkän pohdinnan ja monenmonien kehyksien sovittelun jälkeen Gantin kevyt musta-tummanruskea poka miellytti mun silmää heti. Tarpeeksi keveyttä, särmää ja pyöreyttä. Kaipasin tällä kertaa jotain selkeän yksinkertaista, mutta samalla tyylikästä. Ja aisan pieni notkahdus on kiva pieni yksityiskohta! Gant ei kyllä muuten lukeudu millään tavalla mun suosimiin merkkeihin, mutta nää kehykset tuntuu tosi omalta. Linsseihin laitettiin lähityötä varten pieni helpotus ja pintaan tuli ensimmäistä kertaa sinisen valon suodatin. Totuttelua on vaatinut, mutta oon tosi tyytyväinen! Mitäs te tykkäätte, vai huomaako eroa edelliseen ollenkaan?


Nyt nukkumaan. Huomenna on taas pitkä päivä.

xoxo,
Ilona-Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti