10. tammikuuta 2016

Oriflame - kosmetiikkajuttuja

Joulukuussa vietin iltaa muutaman bloggaajakollegan kanssa Joensuun Oriflamen toimistolla. Oon päässyt aiemmin työn kautta tutustumaan Oriflamen tuotteisiin. Yhteistyöstä jäi pari tuotetta vähän mieltä kaivelemaan, joten olin innoissani että pääsin kokeilemaan tuotteita entistäkin paremmin ja kuulemaan Oriflamesta enemmän.


En oo kosmetiikan käyttäjänä mikään kaikista helpoin asiakas, sillä mulla on herkkä ja etenkin talvisin tosi kuiva iho. Oriflamen laajasta valikoimasta löytyi vaikka mitä tuoksuvia ihanuuksia, mutta mulle valinta oli vähän vaikeampi. Sain illasta mukaan kuvaston ja muutamia näytteitä.


Tilausta tehdessäni lähdin siitä, että mun on ehdottomasti pakko saada The ONE -sarjan duoluomiväri vihreissä sävyissä. Tuolla luomivärillä mulle tehtiin syyskuussa meikki ja jo silloin rakastuin sen sävyihin. Tilasin myös randomilla Giordani Gold Panorama Lash -ripsarin. Ainakin tähän mennessä se on ajanut asiansa tosi hyvin, mutta mie en ikinä ookaan ollut mitenkään ripsarinirso :-D Lämpösuojasuihkeen tilasin ilman tarkempaa tutustumista, kun edellinen oli loppunut. Ei moitittavaa. True Perfection -geelinaamio oli tavallaan yllätys itsellenikin siksi, etten oo ikinä omistanut kunnon kasvonaamiota. Kaikki, joita oon kokeillut, ovat olleet ihan liian tujuja ja aiheuttaneet enemmän haittaa kun hyötyä. Tän geelimäinen koostumus kuulosti mukavan erilaiselta, ja pitäisi sopia kuivallekin iholle.

 
Kosteusvoiteiden näytteistä tykkäsin sen verran paljon, että halusin tilata sekä päivä- että yövoiteen. Kiersin kuitenkin sääntöjä (hih) ja otin päivävoiteen normaalille iholle ja yövoiteen kuivalle iholle suunniteltuna. Tykkään, että päivävoide on tosi kevyt ja imeytyy nopeasti, mutta yöksi on kiva laittaa tosi kosteuttava ja hoitava rasva. Silmänympärysvoide oli niin hyvässä tarjouksessa, että myönnyin ostamaan elämäni ensimmäisen. Ja sehän onkin aivan super ihana tuote! Oon ollut tosi yllättynyt, miten mukavalta ja raikkaalta erillinen silmänympärysvoide tuntuu. Siis ehdoton must tästä eteenpäin :-) 


Kaikkea kivaa ja hyvään hintaan. Sain samalla Tender Care -hoitovoiteen, jonka otin ilolla vastaan, sillä oon kuullut voiteesta paljon hyvää. Tuotteet tuli nopeasti, ja samassa saapui myös seuraavan jakson kuvastot. Ja voih, kun niistäkin löytyis kaikkea kivaa. Mutta onneks ei tarvi tilata mitään mille ei ole tarvetta! (ehkä vaan se yks kynsilakka ja huulipuna ja kulmakarvapaletti ja...)


xoxo,
Ilona-Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti